Hi, i'm Sara from Italy, new to Fiverr

Hi everyone, I’m Sara,
I live in Rome but I was born in Verona, the city of love. I am a mother and a writer.
I write novels, stories, scripts and comedies that I put on stage with my company “PesciBanana”,
but it is not easy to start doing all this with a 7 month old baby, even if this baby is exceptional…and I swear I’m not saying this because he’s my son ;-). Here on fiverr my name is Web Street Poet and help anyone who has trouble writing a birthday card and similar.
in this way I’m trying to start with something smaller and I hope this brings me luck.
I feel bold and I am excited to be among you!

Hi Sara,
Welcome aboard,
and wish you luck with your business here :slight_smile:

Hi Sara… :slight_smile: You are walrmly welcome to Fiverr…

Hi sara, welcome to fiverr

Hi Sara!
Welcome to Fiverr! :wink:

Hey Sara welcome to Fiverr :slight_smile: - BTW so lucky to be in Rome, just spent a week there loved it!

Goodluck and have fun, be sure to send out those proposals everyday!

Good luck :grinning::grinning::grinning::grinning:

welcome to fiverr:sunglasses:

thank you all for the welcome and advice. Every suggestion is welcome, I am still learning to walk in fiverr

Welcome to Fiverr :tada:

hey sara
welcome to fiverr .
great wishes for you.
good luck :grinning:

Welcome here !!! Best of Luck :metal::kissing_heart:

Welcome to Fiverr and Fiverr Forum, Nice to meet you and best wishes for your journey here.

Benvenuta Sara e buona fortuna per il tuo lavoro.

ciao Alessio! finalmente un italiano! Siamo tanti qui su fiverr? Dimmi una cosa…quanto ci hai messo ad ambientarti e a ingranare con la tua attività? Hai dritte da darmi? grazie in anticipo!

Hi Sara, welcome to fiverr and the forum.:blush:

thank you all for the reception, the best for your activities

circa 6 mesi. Per prima cosa cerca la tua concorrenza, vedi cosa offrono e a quali prezzi poi inizia ad aprire qualche concerto e vedi come va. Prima di trovare un giusto equilibrio ci vogliono tanti tentativi.

Per i primi ordini ti conviene rispondere ogni giorno alle richieste dei compratori sotto la voce “Selling>Buyer Request”. Per i nuovi venditori questa sezione è molto limitata.

Io nella mia esperienza cerco di dare più spazio alla qualità che al prezzo. Il cliente che si trova bene con te tornerà di nuovo da te quando avrà bisogno.

grazie mi hai dato delle dritte preziose. Quindi dovrei fare più concerti pur offrendo sempre lo stesso servizio? Ma questo perché dopo un po’ perde visibilità? Credo che le richieste dei compratori ancora non mi siano accessibili…