Fiverr Community Forum

How about collaborating?

Hi, Arik here. I am translating between English and Spanish here on Fiverr, my native language being English. I was wondering if any native Spanish speakers wanted to make a working partnership. I would like to do an editing swap, wherein both of us would send translations into the other’s native language to the partner for proofreading. That way, we can up the quality of the translations and charge accordingly. I figured the extra edit could be listed as a gig extra, and we could use custom gigs for each other to pay for the proofreading. Contact me on my profile if you are interested.

¡Hola! Soy Arik. Traduzco entre inglés y español aquí en Fiverr, y mi idioma primera es inglés. Quiero saber si un(a) hispanohablante quiere crear una asociación de trabajo. Quiero que editemos un al otro los trabajos, corrigiendo las pruebas de las traducciones del otro, o sea, que corrijas mis traducciones al español y te corrija yo las tuyas al inglés. Así podemos mejorar las traducciones y cobrar más cada una. Pienso que seja mejor si hacemos “gig extra” de corregir las pruebas, y usaríamos gigs a medida para que nos cobremos al outro. Contacte conmigo en mi perfil si estás interesado.