Jump to content

I am currently trying to increase my work on fiverr


ghozzilladwd

Recommended Posts

I have just signed up and I would like to have some answers, not so much for the economic return, mostly because I am not very well known online and I would like to work on it. If you know people who would be interested in my works online, I would be infinitely grateful and will try to reciprocate.
In the span of my experience I edited videos for a Youtube channel, created from scratch advertising for small street artists and for some shops in my country, I also did several private jobs for e-commerce sites that were looking for a photographer to their products.
Currently I am the video maker for a big disco in Turin, I love this job and I am full of techniques still to be experimented, if you have an idea, even the craziest, do not hesitate to write me.

Sincerely.

Mi sono iscritto da poco e mi piacerebbe avere qualche risposta, non tanto per il ritorno economico, più che altro perché online non sono molto conosciuto e mi piacerebbe lavorarci. Se conoscete persone che sarebbero interessate ai miei lavori online ve ne sarei infinitamente grato e cercherò di ricambiare.
Mi occupo principalmente di grafica e montaggio video, se vi dovesse incuriosire il mio percorso scrivetemi pure e vi invierò link di miei lavori passati.
Nel arco della mia esperienza ho montato video per un canale Youtube, creato da zero pubblicità per piccoli artisti di strada e per alcuni negozi del mio paese, ho inoltre fatto diversi lavori privati per siti di e-commerce che erano alla ricerca di un fotografo per i loro prodotti.
Attualmente faccio il video maker per una grossa discoteca a Torino, amo questo lavoro e sono pieno di tecniche ancora da sperimentare, se avete un idea, anche la più pazza, non esitate a scrivermi.
Cordialmente.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...