Jump to content

---


persianp

Recommended Posts

دیوارپوش پی وی سی



پلی وینیل کلراید یا همان پی وی سی نوعی ترمو پلاستیک می باشد که در شرایط کنونی یکی از با ارزشترین محصولات پتروشیمی می باشد. در سالهای اخیر پی وی سی جایگزین مواد ساختمان سازی همچون چوب، سفال و سیمان شده است. و بیش از 50 درصد این محصول صرف ساختمان سازی می شود.

دیوارپوش پی وی سی:



دیوارپوش پی وی سی در گروه پوشش های دیواری داخلی قرار می گیرد. این نوع دیوار پوش عایق صوت و دما بوده و در برابر ضربه مقاوم و نیز به راحتی و بدون نیاز به زیرسازی اساسی قابل نصب و اجرا می باشد. یکی از مزایای استفاده از دیوارپوش های پی وی سی وجود آنها در طرح و رنگ های متنوع و قابلیت نصب آنها در مدل های متفاوت می باشد که زیبایی و تنوع را به سادگی می توان با استفاده از آنها تجربه کرد.



این محصول تا زمانیکه در معرض شعله مستقیم، نور خورشید و یا ضربه جسم نوک تیز نباشد نیازی به تعویض و تعمیر ندارد بدین ترتیب با استفاده از پی وی سی به عنوان پوشش دیوار و سقف از بوجود آمدن مخارج اضافی مانند تعویض و رنگ آمیزی هرساله ساختمان جلوگیری می شود و در صورت آسیب دیدن قسمت کوچکی از سطح امکان تعویض تنها در آن نقطه آسیب دیده وجود دارد.



یکی دیگر از مزایای دیوارپوش های pvc استفاده از آنها در اولین مراحل پس از سفت کاری ساختمان می باشد و همین امر باعث حذف بسیاری از هزینه های اجرای مصالحی می شود.

نصب پانل های پی وی سی به دلیل وجود ابزار و اتصالات متنوع و همچنین قابلیت اتصال کشویی به سادگی و به صورت صورت می پذیرد.

پانل های پی وی سی ضد حشره و باکتری بوده و این امر موجب می شود که مصرف کننده با خاطری آسوده اقدام به خرید و نصب آنها نماید. لازم به ذکر است که پانل های پی وی سی با آب و کلیه مواد شوینده غیر اسیدی قابل شستشو می باشند.

http://www.persianplastco.com/Default.aspx?lang=fa&page=196&paggenumber=196




http://www.persianplastco.com/Default.aspx?lang=fa&page=196&paggenumber=196/images/logo.png


پرشین پلاست

http://www.persianplastco.com



Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...